Alles-over-de-aanvraag-scaled-e1614938172945

Ik ben het niet eens met de reactie op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Ik ben het niet eens met de reactie op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden over onze reactie op uw klacht? Dan kunt u uw klacht doorgeven aan de Nationale Ombudsman. Doe dit binnen een jaar nadat u onze reactie heeft gekregen.

Dat kan op www.nationaleombudsman.nl.

U kunt ook een brief sturen naar de ombudsman. Zet in uw brief:

  • uw naam en adres
  • dat uw klacht gaat over het Schadefonds Geweldsmisdrijven
  • een omschrijving van uw klacht aan ons
  • hoe u uw klacht heeft doorgegeven aan ons
  • onze reactie op uw klacht

Stuur uw brief naar:

Nationale Ombudsman
Antwoordnummer 10870
2501 WB DEN HAAG
Tel: 0800 – 33 55 555 (op werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur)